امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

۳ مطلب در شهریور ۱۳۸۴ ثبت شده است

سلام؛

اولا میلاد با سعادت امام حسین،حضرت عباس امام سجاد علیهم السلام بر شما مبارک.ثانیا تغییرات رو ببینید حالشو ببرید!ثالثا حتما عضو خبرنامه بشید تا هر وقت اطلاعیه ای به روز رسانی چیزی بود در خدمتتون باشیم.رابعا لینکستان رو حتما یه نگاهی بندازید و اعتراضات خودتون رو نسبت به توضیحات وبلاگ خودتون توسط ایمیل یا کامنت اعلام کنید.هم چنین دیگه اضافه کردن لینک فقط توسط پر کردن فرمی که با کلیک کردن روی آخرین لینک(اضافه کردن لینک)باز می شه امکان پذیر هست. خامسا برنده ی مسابقه ی جمله ای به حضرت علی علیه السلام مدیریت وبلاگ حریم دوست شدند.اگه می خواید تبریکی بگید...شیرینی ای،گلی.....!!

راستی!نمی دونم تا حالا با یه آدم معروف از نزدیک رو به رو شدی یا نه؟یه آدمی که شهرت جهانی داشته باشه.مثل رضازاده یا مثلا دیوید بکهام!!یا... .وقتی این اشخاص رو از نزدیک می بینی حس خاصی بهت دست می ده.دست و پات رو گم می کنی،بدنت از هیجان می لرزه،در تکاپو هستی که جواب سلامت رو بدن،به سئوال های اون ها با هزار تا تپق جواب می دی و به جای سلام می گی:گود بای!چشم طرف که بیفته تو چشمت یکی باید بیاد جمعت کنه.خیلی دوست داری ازشون با نام خودت امضا بگیری.دیگه محشر می شه اگه دو دقیقه هم خصوصی باهات گپ بزنه یا مثلا تو رو به اسم صدا کنه.حتما بعدش هم پوستر شونصد در شونصدش رو می چسبونی سینه ی دیوار و امضاش رو هم می ذاری پاش!نه؟؟حالا اینا رو گفتم که چی مثلا؟!!

ببین!به یه چیزی توجه کردی؟ما هر روز 5 بار با کسی یک ملاقات خصوصی خصوصی خصوصی داریم که شهرتش از کهکشون ها هم گذشته...تازه!یه ملاقاتی که فقط تویی و اون و هیچ کس دیگه هم مزاحمت نمی شه.ببین!به یه چیزی توجه کردی؟من و تو داریم روزی 5 بار با مشهورترین یگانه زیبای عالم بدون وقت قبلی ملاقات می کنیم اما ککمون هم نمی گزه.چرا؟؟؟


یک لحظه تامل:

از حضرت امام حسن‏ علیه السلام پرسیده شد که بردبارى یعنى چه؟ فرمودند:بردبارى عبارت از فرو بردن خشم و اختیار نفس را داشتن.


با تشکر از تمام کسانی که در مطالب قبلی نظر دادند:

دیاموند -- همسفر مهتاب(وبلاگ آسمون) -- خانوم سیب(وبلاگ یک گاز از سیب سرخ عشق) -- آقا میثم گل -- خانم دلارام -- آقا نیما رهگذر(وبلاگ چلوکباب) -- مریم خانم(وبلاگ یک دنیا پدر) -- جام(مدیر وبلاگ های صهبا و مهندسی سخت افزار) -- پرنده ی رها(وبلاگ سیب سرخ)

گزیده ی اعمال ماه شعبان

۲۲ نظر ۱۷ شهریور ۸۴ ، ۱۹:۱۷
حسن میثمی

وبلاگ سیب خوشبو تا تاریخ پنج شنبه ۱۸/۶/۱۳۸۴ به دلیل تعمیرات(!!) تعلیق می یابد.

۴ نظر ۱۲ شهریور ۸۴ ، ۱۹:۱۲
حسن میثمی

با سلام

این هفته طبق قولی که داده بودم جملات شما را منعکس می کنم و... .ضمنا جای شما اعتکاف خیلی خالی بود.برای همه ی بر و بچ اینترنتی هم دعا کردیم.ولی عقل ما به این چیزها(منظورم اعتکافه)نمی رسه!!

و جمله ها:

1)آقا مصطفی(وبلاگ آب و شراب و یک دنیا پدر):آقا!معرفتت رو به من بچشون!!!!

2)مریم خانم(وبلاگ یک دنیا پدر):آقا!خودتو به من بشناسون(و بعد گفته:چون اگه آقا رو می شناختیم اینجا نبودیم؟)

3)خانم سیب(وبلاگ یک گاز از سیب سرخ عشق):سبحان الله!یا امیرالمومنین ارحم

4)خانم دلارام:فقط نگاهشون می کنم

5)آقا میثم:من خودم از خجالت هیچی نمیتونم خدمتشون عرض کنم فقط قلبآ میخوام که یار و یاورم باشن تو زندگی این دنیا که در بین مدعیان مردی ، هرگز نبینی مردی....مدد به غیر تو ننگ است.......

6)مدیر وبلاگ حریم دوست:سرم رو می ندازم پایین...شرمنده... .

از همه ی دوستان ممنون.حالا شما قضاوت کنید!

 

>>>>یک لحظه تفکر::..::

اگر صخره در مسیر رود نبود،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد::..::

=============================

از همه ی دوستانی که در مطلب گذشته با کامنت هایشان باعث دلگرمی بودند از این طریق تشکر می کنیم:

آقا مهدی(وبلاگ کامپیوتر و اینترنت) -- حسین آقا(وبلاگ بت بزرگ ایشون گفتن که وبلاگ خیلی افت کرده و من هم تقریبا قبول دارم چون کم تر وقت می ذارم.اما قول می دم بهتر شه.اوکی؟) -- همسفر مهتاب(وبلاگ آسمون) -- نرگس خانم(وبلاگ زمونه) -- آقا روح الله(وبلاگ در محضر لاهوتیان)

۹ نظر ۰۲ شهریور ۸۴ ، ۰۰:۰۲
حسن میثمی